2012. július 22., vasárnap

Egy bőrönd per koponya...2 hétre...are you serious??


Szóóval utolsó nap itthon...pakolás...

Azt hiszem nem említettem,de autóval fogunk utazni ebben a két hétben. Az autónk amúgy kombi éppen ezért elég nagy a csomagtere...legalábbis eddig mikor bevásárolni mentünk, vagy pl.: rokonokhoz a hétvégére mindig olyan nagynak tűnt, minden tökéletesen elfért benne éés még hely is maradt..de most esküszöm valaki ellopta azt a nagy teret!!! Tegnap apa is megvizsgálta hogy milyen helyzetben férnek majd el a bőröndök és egyáltalán hány börönd...nah de most láttam rajta is, hogy valami nem stimmel... de biztos vagyok benne, hogy ő is tudta, hogy itt bizony gondatlanságból elkövetett határtalan mérettel rendelkező csomagtartó rablás történt...vasárnap van így nem jelentettük az eltűnést, s apa csak konstatálva a helyzetet annyit mondott egy kis bőrönd per koponya...azaz hogy pontosítsak befér egy nagy bőrönd és két kicsi...hmm 2 hétre??apuu biztos ez??
Először megijedtem és az ájulás kerülgetett mikor megláttam a bőröndöt ami be kellene férnem...aztán először gondolatban pakoltam, majd megfeleztem az elképzelt ruhakupacot, majd megint megfeleztem azt és a végéééén még pár cipőt kivettem és jelentem befértem! Mindenki meglepődött de végülis mission is completed!:)





Mi történt még eddig?
A héten többször is tanulmányoztuk a térképet, betápláltuk a GPS-be az összes szállásunkat. Én mindegyiknél megvizsgáltam a wifit, hiszen elengedhetetlen kelléke az én tudósításomnak. Vettünk online jegyet a Sagrada Família-ba, és most vizsgáljuk a hőmérsékleteket a megállóinknál:) Készítettünk pogácsát az útra, hiszen holnap 1157 km-t fogunk utazni!!!Uhh kimondani és leírni is sok(k)...de túléljük:) Holnap este reméljük ilyenkor már épségben megérkezünk Monte Carlo-ba:) Megállni egy-két helyen tervezzük persze, erről holnap tudósítok:) Addig is mindenkinek jó éjt...és holnaptól indul a mandula..vaaagy Urbán lelke...vagy mi...

2 megjegyzés:

  1. Vigyázattok nagyon magatokra, követlek majd mindig innen benneteket!!! Sok-sok puszi Nektek!

    B-F Zs :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen most térünk nyugovóra, indulás 5:00-kor:) Puszii

    VálaszTörlés