2012. július 20., péntek

It’s gonna be LEGEN….wait for it…..DARY…!!!


Hahóó Blogvilág és Kedves Ismerőseim!
Mint azt sokan tudják rólunk, drága családommal mi mindig úton vagyunk, mindig kirándulunk, mindig megyünk…Mamám szerint mi állandóan úton vagyunk, úgy megyünk „mint Urbán lelke”… Fogalmam sincs ki az az Urbán ha egyáltalán létezett, de biztos, hogy sokat járhatott a lelke, ha ez a hasonlat jut rólunk mindig eszébe. S hogy már megint hová megyünk? Hát el…méghozzá jóó messzire, egy igazi körútra…Nyilván sokan kezdik a blogolást úgy, hogy én még sohasem írtam blogot, hát én sem, viszont útinaplót már igen…rendesen kis füzetkébe gyűjtögettük eddig a sok élményeinket-mindenféle írói véna teljes hiányával-, viszont most úgy gondoltam haladok a korral és itt osztom meg minden ismerősömmel, barátommal hogy merre járunk éppen. Így tehát a blogom célja messze nem az, hogy olvasókat gyűjtsek, pusztán beszámoljak és képekkel illusztráljak egy mesésnek ígérkező utat!
A szokásosnál most több időre tűnök el, méghozzá 2 hétre!:) Indulásunk időpontja: 2012.07.23.
Íme egy kis ízelítő megállóinkból:
Monaco- Marseilles-Lloret de Mar-Avignon-Barcelona-Valencia-Malaga-Gibraltár-Tarifa-Benidorm-Menton
Igyekszem mindenről beszámolni, bejegyzéseimet hétfőtől naponta tervezem közzé tenni és képekkel is illusztrálni
Még írok vasárnap mindenképp mikor már bepakoltam…ahhjj vajon van olyan bőrönd ami elég lesz a sok-sok cuccomnak 2 hétre???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése